giovedì 2 luglio 2015

It's a boy!

Azi va voi arata cateva fotografii pe care le-am facut in acest week-end. Voiam sa ne facem ceva fotografii pe care sa le tinem ca amintire, noi ne descurcam singuri, cu aparat, telecomanda, trepied... nu avem nevoie de fotograf :)) Din fericire vremea a tinut cu noi, planificaseram sa facem poze deja acum o saptamana, dar era cam inchisa vremea, si lumina conteaza.
Asa cum probabil ati vazut in postul trecut (aici) suntem in asteptarea unui baietel, care va veni pe lume, daca totul decurge ca la carte, la inceputul lunii septembrie. Acum are 30 de saptamani si se misca non stop, este foarte neastamparat. Este un copil dorit si asteptat, speram sa preia pasiunea tatalui pentru masini si ne facem mii de planuri...evident, cel mai important este sa fie perfect sanatos, cred ca orice parinte are aceasta dorinta.
Aceasta "sesiune" foto sta sub amprenta sotului meu, eu i-am spus "like father, like son", masina mare si masina in miniatura :) Acest bebe a avut deja parte de adrenalina, nu numai calatorind cu diverse masini care mai de care mai nervoase si zgomotoase, dar a si calatorit jumatate de lume cu noi pana in Malaezia si Singapore... deja a fost si in Romania...ce sa zic, este un bebe plimbaret si neastamparat :))






















11 commenti:

Unknown ha detto...

Ma Ramy io mi sono persa qualche passaggio mi sa!! Tantissime congratulazioni!!!!!!

Ramy's Blog ha detto...

Grazie mille Fabiola.

miki ha detto...

Ce poze frumoase ati facut! Deci bebe e baiat... Ma bucur pentru voi :)
Ramy, ce castel e cel la care ati facut pozele, ca-i un peisaj grozav de frumos?

Ramy's Blog ha detto...

Miki este un castel privat... locuiește în el un prieten de al soțului meu. Este superb, este în zona de nord a italiei, la 50-60 km de austria.
Și dacă te interesează, este în vânzare, costă doar 20 milioane de €... ce zici, ne băgăm? ??? Hahaha.

Mihaela Pojogu ha detto...

Foarte frumoasa pozele, amintiri deosebite. Imi place mult rochita ta si castelul, e de vis!
pup

Ramy's Blog ha detto...

Mulțumesc Mihaela. Rochia este una normala, no maternity, de pe Forever 21. Deocamdată am loc în ea;)

miki ha detto...

Ramy, sigur, il luam! Fac un imprumut la CAR (daca-ti mai amintesti ce e ala :))) ), mai vand din foanțe și parfumuri, și-l luam. Sa aiba asta micu' unde sa zburde in timp ce eu imi incalzesc oasele batrane la soare :-*

Ramy's Blog ha detto...

Gata, asa facem Miki :))) Vand si eu niste genti si pantofi, si gata 20 de milioane :))))

Elisa Zanetti ha detto...

congratulazioni! che bella notizia!
Nameless Fashion Blog

Ela ha detto...

Frumoase pozele dar voi superbi!O familie reusita!Abia astept ca cel de-al treilea membru al familiei sa iasa din cuib ca sa il vad langa voi!O sa aveti niste poze de revista mereu!

Va pup!

Alexandra ha detto...

Foarte frumoase poZele! Pupici!