sabato 27 giugno 2015

Another products from Kiko

Va spuneam in postul anterior cu produse de la Kiko - aici - ca am incercat fardurile lor. Initial am luat trei farduri mono si am primit gratis si paleta de 9 culori. La ceva timp dupa acele cumparaturi, am revenit la Kiko si mi-am completat paleta cu alte 6 farduri mono. 

Mi-am cumparat si un top coat - gel look pe care il incercasem anterior in magazin, dar despre care vanzatoarea mi-a spus ca se usuca ceva mai greu decat un top coat normal. Pana la urma am hotarat sa il cumpar datorita faptului ca mi-a placut cum se prezenta pe unghie, chiar avea acel gel look care mie imi place enorm. Sincer nu mi se pare ca se usuca chiar asa greu, eu mai am un top coat gel look de la Essence si sincer acela chiar se usuca foarte greu... 



Pe langa acel top coat am cumparat si fardurile mono de pleoapa pentru a-mi completa paletuta. Mi-am ales alte cateva nuante mai naturale, dar si cateva nuante mai tari, pentru un machiaj mai de seara. 
Cam acestea au fost noile mele produse de la Kiko, eu consider ca acest brand chiar are un bun raport calitate pret si voi mai trece pe la ei, mai ales acum ca se apropie perioada reducerilor.



1 commento:

Ela ha detto...

Sa le folosesti sanatoasa si sa experimentezi cat mai mult!

Te pup!