mercoledì 15 aprile 2015

Jurnal de vacanta - Singapore - Marina Bay Sands

Azi va voi vorbi putin despre vacanta noastra in Singapore. Cum va spuneam in postul despre Kuala Lumpur, initial ne hotaraseram sa mergem doar in Malaezia impartind cele zece zile avute la dispozitie intre capitala Kuala Lumpur si insula Pulau Perhentian. Deci biletul ni l-am luat prin noiembrie, Milano - Kuala Lumpur si invers. Intre timp situatia s-a schimbat si din anumite motive nu am mai putut merge pe o insula izolata, fiind constransi sa stam aproape de civilizatie, asa ca am fost oarecum obligati sa ne limitam doar la capitala...dar cum 10 zile ni se pareau multe doar pentru Kuala Lumpur, am hotarat sa ne organizam si sa mergem 4 zile in Singapore, fiind vorba de un zbor scurt de 50 de minute intre cele doua destinatii. Biletul din Kuala Lumpur - Singapore l-am luat cu cateva zile inainte de plecarea noastra. Am zburat cu Air Asia, au zboruri din ora in ora catre Singapore si biletul a fost foarte convenabil avand in vedere ca l-am achizitionat asa din scurt...cam 60€ de persoana dus intors cu bagaj inclus.
Singapore a fost pentru noi o destinatie wow! Este un stat extrem de mic, curat, civilizat .... si scump :))) De cum am aterizat pe aeroport am fost impresionati de marimea acestuia, curatenia si organizarea. Din aeroport pleaca metroul catre centrul orasului. Imediat trebuie sa schimbati bani si sa aveti monede pentru a putea achizitiona biletele de metrou, nu merge cu card si nu accepta bani "mari". Moneda nationala este dolarul singaporez si schimbul valutar in martie 2015 era de circa 1€ - 1.40 SGD.

Visul meu a fost ca atunci cand voi ajunge in Singapore sa pot face baie in Infinity Pool care se gaseste pe acoperisul hotelului Marina Bay Sands. M-am informat si am vazut ca se poate vizita hotelul si Observation Deck contra cost (S$23), dar piscina se poate doar admira si nimic mai mult...pentru a face baie in piscina aflata la etajul 57, trebuia sa dormi la hotel. Asa ca am inceput sa ma uit pe booking timp de o saptamana, preturile erau exorbitante, in final am gasit sa zicem o "oferta"... atentie, preturile la hoteluri sunt fara taxe incluse si la fata locului mai platesti taxe de 17%.
Hotelul este intr-adevar un 5 stele cu preturi piperate, dar o data in viata chiar se merita si pentru noi, comunii mortali. Am vazut ca majoritatea dormeau o noapte. maxim doua...mai rar cineva care sa isi poata permite mai mult, doar cei foarte bogati.


La etajul 57 este aceasta nava care uneste cele trei turnuri din care este format hotelul. Privelistea oferita, mai ales pe timpul noptii este wow! Aceasta platforma in forma de nava este lunga 340m si se numeste Sky park. Aici sunt o serie de baruri, restaurante, piscine mai mici cu hidromasaj, spa, gradini si Infinity Pool, celebra piscina aflata la 200 metri inaltime si care are 150m lungime.
Metroul ajunge pana la subsolul complexului din care face hotelul, care mai cuprinde un mall enorm cu marcile cele mai de seama, restaurante, teatre, muzee si un cazinou.
Preturile... in general Singapore este o destinatie cam scumpa, sau cel putin asa ni s-a parut noua, mai ales in comparatie cu Malaezia. Mancare scumpa, bautura la fel, o bere mai rar o gaseai sub 10 € si cel mai mult am vazut ca era 35€ o sticla de Peroni...da, ati citit bine, 35€. Si restaurantele erau scumpe, o pizza in complexul Marina Bay costa tot cam 35€ si o cina in doi te ajungea lejer la 100€. Dar erau si variante mai convenabile, restaurante locale, unde mancai sa zicem la preturi europene, o cina in jur de 40€. Oricum apa si berea erau peste tot scumpe.



Tot langa hotel se gaseste si Gardens by the Bay - un parc situat pe o suprafata de 101 hectare. Parcul este format din trei gradini, Bay South Garden, Bay East Garden si Bay Central Garden, situate în vecinatatea marii. Noi am avut camera cu vedere chiar catre acest parc.
Acum va las cu fotografiile.



























8 commenti:

Mihaela Pojogu ha detto...

Wow, zic si de placere, si frica, simteam parca m-as scurge, off nu as putea sa stau la o asa inaltime, cred ca este fascinant si ma bucur ca ati gasit o cale sa va simtiti bine.

Manases Andrea ha detto...

Chiar totul arata de vis si cum ai mentionat tu, WOW! Superbe imagini, sunt sigura ca ti-ai lasat o parte din inima acolo!

Ramy's Blog ha detto...

@ Mihaela. înălțimea ca înălțimea. .. dar liftul care te ducea până sus. Eu nu am mai folosit un lift atât de rapid in viața mea. Nici in Petronas Towers nu era așa. ..nici pe departe. Aici urcai în câteva secunde, urechile se infundau, stomacul iți ajungea in gât :)))

Ramy's Blog ha detto...

@ Andrea. Într adevăr este foarte frumos, mai ales pentru cine nu a avut de a face cu vreo metropola din USA. .. cum este cazul meu.
În schimb soțul meu a fost în Dubai și acolo sunt multe clădiri "spațiale", dar cu toate astea a fost foarte impresionat de Singapore.

Dia ha detto...

Pfiu...deci inteleg de ce ai vrut neaparat sa intri in piscina aia...si eu vreau:D Superbe pozele.

Anonimo ha detto...

Great photos!

Please click the link on my post
http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/green-coat-by-sheinside.html

aurelia ha detto...

Wow,de vis☺

Ela ha detto...

Faimoasa piscina!Am admirat-o de atatea ori pe internet si chiar ma gandeam ca mi-ar pleaca sa experimentez asa ceva.

Macar o singura data in viata chiar si unele experiente mai scumpe merita traite!Ma bucur pentru visul tau implinit!

Te pup!