giovedì 26 marzo 2015

Shopping on sales - Tally Weijl & Zuiki

Azi revin cu un post de shopping. La trecut pe la Tally Weijln si am gasit cateva articole la jumatate de pret si la Zuiki aveau reduceri de doar 20%. 
De la Tally am luat un bluzon cu imprimeu pe piept, destul de grosut si ideal pentru a-l purta la jeansi.

25.95€ -12.95€
Tot de la Tally am luat acest bluzon/rochita leopard print, este dintr-un material gros si merge perfect in perioada asta de nici frig, nici cald, purtat cu o geaca din piele si cizmulite.

25.95€ -12.95€

Si tot de la Tally Weijl am luat doua esarfe. Sunt ambele infinity scarf si erau si ele reduse la 50%
9.95€ - 4.95€

De la Zuiki in schimb am luat doua rochite. Cea gri este fara maneci si cea neagra cu maneci. Au fost reduse cu 20%. In curand va voi arata si foto cu ele purtate ca sa vedeti si modelul exact.

15.99 - 12.99€

19.99€ - 15.99€

5 commenti:

Dia ha detto...

E prima data cand aud de Zuki. Astept pozele cu rochitele:)

Anonimo ha detto...

Great purchases!

http://helderschicplace.blogspot.com/

Pooja Mittal ha detto...

thats a cool sweatshirt
Keep in touch
www.beingbeautifulandpretty.com
www.indianbeautydiary.com

Ombretta ha detto...

Cara Ramy bentornataaaa, come al solito fai ottimi acquisti sia in prezzo che in qualità,un bacione ^_^

Ela ha detto...

Sa le porti sanatoasa,arata super toate!

Te puuup!