mercoledì 18 febbraio 2015

DM Shopping

Cand ajung pe la DM, de obicei este in Austria, Romania sau in Germania, pentru ca in Italia nu exista acest magazin din pacate. De aceasta data va voi arata ce am luat din Austria acum ceva timp. De obicei imi fac rezervele de produse mini pentru calatorii... paste de dinti, sampoane, deodorante cu care sa pot trece si daca am numai bagaj de mana. In DM au foarte multe produse de acest gen si preturile sunt mai ok decat in Italia.

Asadar pentru o escapada de un week-end am luat cateva paste de dinti micute de 25 ml. 

Am ales si sampon de la Alverde cu migdale si argan, tot versiunea mini si deodorante Balea for men si un mini deodorant Nivea woman.

Cremele Weleda imi plac foarte mult, chiar daca pretul este putin mai mare. Acum vreo 4 ani am luat o crema baby Weleda cu extract de calendula in versiunea mini si mi-a placut foarte mult. Am folosit-o pentru orice, coate uscate, maini uscate, calcaie crapate, mici rani, arsuri si cele mai bune rezultate le da atunci cand eram racita si mi se irita nasul de la atata sters. Aceasta crema calma pielea si roseata din jurul narilor se retragea pe timpul noptii cand aplicam crema seara. De aceasta data am gasit in DM versiunea mare a cestei creme si am cumparat-o imediat.

De la Balea am luat o crema de maini cu papaya pe care intre timp am si terminat-o. Mirosul excelent, in rest nu pot spune ca a fost crema mea preferata. 

Nu mai folosisem niciodata deodorante Balea, l-am luat pe acesta cu lime, nu imi place, l-am folosit de cateva ori si l-am dat deoparte. 

Demachiantul pentru ochi de la Balea este un produs ok din punct de vedere al raportului calitate pret. 

Aceasta pasta de dinti, nu e nici mini, dar nici mare, asa ca le-am cumparat pentru atunci cand plecam in vacanta de cate o sapatamana, zece zile si una mini nu ar fi suficienta pentru noi doi.

Acest deodorant pentru baie este preferatul meu, au mai multe feluri, celalalte nu-mi plac deloc, dar acesta este super.
Cam acestea au fost cumparaturile mele din DM.

5 commenti:

Alina ha detto...

sa te bucuri de toate :).

mi-e dor sa intru intr-un dm din Viena :).

Dia ha detto...

Eu de obicei cumpar din DM produse in promotii sau produse proprii, gen Balea, in rest nu prea dau pe acolo:) Mi se par prea mari preturile la produsele care se gasesc si in supermarket. Dar mini-produsele sunt intotdeauna o buna achizitie:)

Mihaela Pojogu ha detto...

Eu nu investesc in produse mini, vacanta e momentul cand scot mostrele la bataie, am recipiente in care pun din unele produse full size, chiar si cele care sunt pe terminate sunt ok pentru noi, venim cu bagajul mai usor in sensul asta.
xo

Rokolla ha detto...

Cand am vazut postarea nu stiam ce se intampla de ai cumparat cate 2 produse la fel. As fi curioasa cum este pasta aia de dinti theramed.

Ela ha detto...

Parodontax am cumparat si eu recent pentru gingiile mele insagerate :) dar ma gandesc sa imi fac iar o pasta de dinti in casa,despre care am citit numai lucruri bune.

Te pup!