mercoledì 21 gennaio 2015

Shopping for the summer!

Da, eu imi fac rezervele de produse si haine pentru vara, iarna si vara pentru iarna :))
Am profitat de o oferta de pe site-ul italian Privalia si mi-am luat din campania Garnier o gramada de produse la preturi mult mai convenabile decat in magazinele de aici.
In primul rand mi-am refacut colectia de produse solare. Nu mai aveam o crema after sun si am terminat si crema solara de fata. Am profitat si ca aveau cateva kituri, crema solara si crema after sun.
Mie imi place mult de tot tonerul si demachiantul de la Garnier, asa ca mi-am luat si 4 seturi din acestea. Pacat ca nu aveau demachiantul pentru ochi din aceeasi gama.
Eu nu folosesc acasa servetele demachiante, merg tot timpul pe varianta clasica, demachiant crema si toner, dar in vacanta sau cand plec pe undeva o zi, doua, folosesc servetele demachiante. Asa ca mi-am luat un pachet de servetele care era in kit cu o crema de fata. Crema am folosit-o deja si mi-a placut mult, era foarte buna ca baza de machiaj.
Cremele astea solare insa ma trimit cu gandul la mare... si maine as pleca, mai ales cand afara e asa frig si urat, din pacate mai am ceva de asteptat.

Crema solara protectiva pentru fata si gat - 7.99€
Lapte after sun - 5.99€
Lapte spray protectiv - 9.99€

Kit Lapte solar pretectiv + Lapte after sun - 10.90€

Kit servetele demachiante + crema hidratanta - 4.99€

Kit demachiant + toner - 4.99€

6 commenti:

Sola ante el espejo ha detto...

mi piace molto Garnier! un bacio.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

Ebony Vintage ha detto...

Si eu obisnuiesc sa fac astfel de cumparaturi. In iarna asta mi-am luat o groaza de haine pt seznul cald, asa ca de-abia astept sa se incalzeasca.

Daca ai prin reduceri asa de bune, chiar s-a meritat sa le cumperi! Sa le folosesti cu drag!

Toma Aurora ha detto...

Și eu procedez astfel. Mi-am luat recent două produse pentru protecție solară de la Yves Rocher.Pe timp de vară mi se par prea scumpe.
Pupici, Ramona! Să te bucuri de produse pe cele mai însorite plaje!

Ramy's Blog ha detto...

@ Catalina. Este foarte convenabil să cumperi produse de vară iarna și invers. Acum doi ani mi am luat prin iulie august cizme din piele sub 30€ pe care încă le port.

Ramy's Blog ha detto...

@ Aurora. Așa este, produsele solare sunt foarte scumpe pe timp de vara. Sper să ajung cât de curând pe plaje însorite :)))

Ela ha detto...

Foaret bine faci!Asa le iei la preturi mai bune decat daca le-ai lua in plin sezon.

E ok de cumparat lucruri si obiecte decorative si dupa ce se termina un sezon,pentru ca raman cu lucruri si vor sa scape de ele si asa beneficiezi de reduceri multe.La noi sunt la reduceri si promotii!!!

Te pup!