mercoledì 28 gennaio 2015

School outfit!

Am profitat de o zi cat de cat mai insorita pentru a face cateva fotografii. Anul acesta nu mi-am gasit deocamdata cizmele peste genunche mult dorite, asa ca am luat la purtat o pereche mai veche de la Bata. Cred ca au 4 ani aceste cizme, dar le-am purtat destul de putin. Am purtat si sosete lungi, peste genunchi, pe care vi le-am aratat in unul dintre ultimele posturi de shopping. Fusta o am de la Primark, inca nu v-am aratat achizitiile mele compulsive de dinaintea Craciunului din magazinul Primark....
















Am purtat:

Fusta Atmosphere (Primark)
Cizme Bata
Ciorapi Calzedonia
Pulover Mango
Geanta Tuscany Leather
Ceas Fossil

9 commenti:

Dia ha detto...

Me gusta! Chiar cu gandul la school girl ma duce outfitul tau. Ce dor de purtat fusta mi-ai facut! Pacat ca m-am facut o frigurioasa si pana la primavara nu cred ca o sa indraznesc.

Unknown ha detto...

Che bella in questa versione scolaretta! La gonna è proprio carina!

Anonimo ha detto...

You look great dear!

http://helderschicplace.blogspot.com/2015/01/bornpretty-store.html

Anonimo ha detto...

You look great dear!

http://helderschicplace.blogspot.com/2015/01/bornpretty-store.html

Ombretta ha detto...

cara amica ma sei carinissima vestita così,adoro quella gonna stile licei e anche gli accessori sono proprio carini,sei bellissima come sempre,un bacione ^_^

fashion doctor ha detto...

scolarita! foarte frumos!

Ela ha detto...

Abordez si eu stilul acesta cu mare placere.Mi se pare atat de interesant ca ne intoarcem la copilarie ori de cate ori avem ocazia si prin orice modalitate.
Iti sta super!Ador cizmele cu sosetele!

Te pup!

Mihaela Pojogu ha detto...

Cizmele arata foarte bine cu aceste sosete. Ai umblat la culoarea parului sau e doar de la culorile inchise ale hainelor?
xo

Ramy's Blog ha detto...

@Mihaela
Acum câteva luni l am vopsit castaniu ciocolata.... dar acum s a cam dus culoarea și nu cred că o să l mai vopsesc o perioada.