sabato 8 marzo 2014

New In! Swimwear from Forever21

RO Pe Forever21 au de vreo saptamana o campanie Mix & Match Swim. Practic propun diverse modele de costume pe care le poti combina in mai multe feluri. Costul unui costum este de 21.80€ (10.90€ slipul si 10.90 sutienul), daca cumperi doua costume, primesti o reducere pretul unuia fiind de 16€.
Eu am ales 4 costume, din pacate la cel multicolor mi-au trimis un mail ca nu mai aveau disponibil sutienul si ca mi-au dat banii inapoi.
Mie intre timp costumele mi-au ajuns acasa, am ramas surprinsa cat de bine sunt lucrate si imi plac extrem de mult cum vin pe corp cele doua costume cu sutienul fasa si franjuri..
Forever 21 nu livreaza in Romania deocamdata din pacate, mie imi place foarte mult acest brand si cumpar destul de des de la ei, au multe haine dragute si preturile sunt ok. Daca aveti ocazia sa mergeti in strainatate si vedeti vreun magazin de-al lor, nu ezitati sa intrati. Acum au deschis magazine si in Germania, eu l-am vizitat acum doi ani pe cel din Londra de pe Oxford Street, este enorm si am pierdut vreo 2 ore pe acolo :))) 

IT In questo periodo su Forever 21 c'e' una promo Mix & Match Swim. Praticamente propongono vari costumi che si possono abbinare diversamente, con due costumi, puoi combinarli e ottenere 4 varianti diversi. Un pezzo (slip o reggiseno) costa 10.90€. Se compri due costumi ricevi ogni pezzo a 8€. Io ho scelto 4 costumi, purtroppo per il costume colorato mi hanno mandato mail che il reggiseno non era più disponibile e mi hanno rimesso i soldi sulla carta.
Nel frattempo i costumi sono arrivati, devo dire che sono bellissimi e ben lavorati, io ho vari costumi da Clazedonia e questi di Forever 21 non hanno nulla da invidiare. E il prezzo è anche molto competitivo.



Forever 21 Sun Worshipper Bikini Set

Forever 21  Fringe Benefits Bikini Set

Forever 21 Leopard Bikini Set

Forever 21 Fringe Queen Bikini Set

10 commenti:

Selvaggia Capizzi ha detto...

l'ultimo rosso con le frange è il mio preferito!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

Vale ♥ ha detto...

Anche io voglio il bikini con le frange per la prossima estate ! Baci e buon 8 marzo

Fashion and Cookies
Facebook / G+ / Bloglovin

Unknown ha detto...

Bello quello con le frange!

Sola ante el espejo ha detto...

L'ultimo e il mio preferito! Un bacio.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

Dia ha detto...

Vai ce frumoase sunt! Il vedeam pe unul si imi ziceam ca-i prefartul meu, dar ana am ajuns la sfarsit mi-am dat seama ca la toate am zis ca-s preferatele mele, inteleg de ce nu te-ai oprit la unul singur:D

Dia ha detto...

Vai ce frumoase sunt! Il vedeam pe unul si imi ziceam ca-i prefartul meu, dar ana am ajuns la sfarsit mi-am dat seama ca la toate am zis ca-s preferatele mele, inteleg de ce nu te-ai oprit la unul singur:D

Descude ha detto...

Ce frumoase sunt!
O primavara superba!

Toma Aurora ha detto...

DA, păcat că nu livrează și la noi. Eu mai intru la ei pe site, am văzut multe haine in dantelă foarte frumoase.
Îmi plac modelele alese, in special domnul leopard. Ți-ai făcut stocul pentru vara lui 2014. Ori mai ai în plan câteva? :))
E reducere pe Asos, 20% off in sectiunea sale. Mi-aș mai lua un costum de baie de la el. Am unul alb, îl ador!
Pupici, Ramona!

Ramy's Blog ha detto...

Hehe...am ceva în plan:p
Da, am plasat și eu pe Asos vineri o comanda. Nu mai comandasem din noiembrie. Aveam nevoie de un rucsac nou și am profitat de -20% în plus. Cred că mâine îmi ajunge pachetul.

Ela ha detto...

Abia astept sa vad poze cu aceste costume,pe tine evident :)

Te pup!