giovedì 20 febbraio 2014

Trip to Milan

Azi va voi arata cateva fotografii de acum cateva saptamani cand am fost in Milano. Vremea a fost foarte ok si asa cum v-am mai spus, am profitat de reduceri si am mers prin diverse magazine si mi-am cumparat una alta...
Locuiesc de aproape 8 ani in Italia si am vizitat foarte multe orase din nord pana in sud, dar niciodata Milano. Si chiar italienii imi ziceau ca nu este un oras care sa merite o atentie deosebita din punct de vedere turistic si nu pierd nimic daca nu ajung pe acolo. Sunt total de acord, este un oras ok pentru cine lucreaza, sansele de a creste profesional fiind foarte mari. Este ok si pentru shopping, evident pentru cei care isi permit sa intre in magazinele luxoase... (nu este cazul meu) In rest...este mare, aglomerat, plin de lume pe fuga, ticsit de masini si scootere. Concluzia mea: nu mi-ar placea sa locuiesc acolo, dar o data in viata merita vazut ;) 
















Am purtat/ Ho indossato:

Palton/ Cappotto Forever 21
Jeans Zara
Fular/ Sciarpa H&M
Ghete/ Stivaletti Pitarello
Geanta/ Borsa Guess

14 commenti:

Alexandra Zakharova ha detto...

The architecture is simply gorgeous! I'm so impressed by the city views, I can only imagine how great to be there)) Those photographs are adorable!
Wish you a great day ahead!

Dia ha detto...

Foarte faine pozele. Mie mi-ar placea sa vad mai degraba zona in care locuiesti tu ca ma atrage mai mult:)

Sola ante el espejo ha detto...

Che belle foto, tu sei sempre molto chic! Un bacio.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

fashion doctor ha detto...

am fost la un congres acolo, tot pe fuga. merita sa ma reintorc.pupici

Ela ha detto...

Arhitectura este impresionanta insa vorba ta parca nu e chiar cine stie ce ca oras turistic.

Imi plac blugii si botinele.

Te pupacesc!

Simona Tucu ha detto...

Hihi, eu din tot ce am vizitat in viata, mi-a ramas in suflet Milano si ar fi singurul oras din lume in care m-as muta fara sa stau pe ganduri. Am avut un sentiment de deja-vu atat de puternic atunci cand l-am vizitat, incat m-a coplesit, nu am mai simtit asta niciodata cu privire la locuri. Sper sa mai am ocazia sa ma reintorc din cand in cand.:P
Multumesc din suflet pentru imagini, sunt absolut superbe pozele tale!
Pupiciiii!!! :)

Mihaela Pojogu ha detto...

Eu am fost in Arezze, o comuna langa/din Milano, am vazut si orasul,mi-a placut castelul, dar mai ales imprejurimile.

Ombretta ha detto...

Stupende foto cara Ramy e Milano è fantastica spero tanto di riuscire a vederla un giorno sono sicura ne valga la pena,chissà che non riesca pure a fare shopping in quesi fantastici negozi ^_^un bacio e buon fine settimana ^_^
http://incucinaconombretta.blogspot.it/

Isa Espín ha detto...

love Milan!!! Follow you!! follow each other? ;)

www.tendenciavintage.blogspot.com

Martinandrea Chiella ha detto...

I love Milano :D
Great pics|
check out my new post
ARMOIRE DE MODE

LoveT. ha detto...

What amazing City ,love Milan! Great Photos!

kisses

anoddgirl ha detto...

beautiful photos!!!
i would love to go to milan one day
x
http://anoddgirl.blogspot.com.au

tr3ndygirl influencer e fashion blogger ha detto...

bello il tuo cappottino e foto a dir poco stupende!
ho inserito un nuovo post sul mio blog
mi farebbe piacere la tua opinione,se ti va passa per un salutino ----> tr3ndygirl.com
buona giornata

coco ha detto...

ne-am plimbat cu tine! multumim!