mercoledì 30 ottobre 2013

Forever 21 Shopping

RO Azi va voi arata ultimele achizitii de pe Forever 21. Nu au cumparat nimic la reduceri, mi-am luat pur si simplu ce mi-a placut. De obicei ma feresc sa cumpar la pret intreg, dar de data asta mi-au placut cateva lucruri si eram sigura ca daca nu le cumparam imediat, dupa nu le voi mai gasi. Si asa a fost. Am profitat repede ca erau disponibile si le-am comandat, acum o mare parte dintre aceste haine deja nu mai sunt disponibile pe shop-ul lor.

IT Oggi vi mostrerò i miei ultimi acquisti da Forever 21. Non c'erano saldi o delle promo speciali, ho preso delle cose che semplicemente mi sono piaciute tanto ed ero sicura che se aspettavo poi sparivano dal loro sito online. Infatti adesso tante di questi capi non sono più disponibili.


Refined Buckle Booties - 38.90€

Romantic Surplice Top - 21.75€


Marled Sweater - 19.75€

Faux Pearl Sweater - 28.75€


Paneled Faux Leather Pants- 21.75€

11 commenti:

Dia ha detto...

Botinele sunt superbe, absolut minunate:)

Unknown ha detto...

scarpe stupende
CHIC STREET CHOC
FOLLOW ME ON FACEBOOK

Anonimo ha detto...

Me encantan tus compras!!!
Besos
http://judithbysucre.blogspot.com.es

Unknown ha detto...

Cat de frumoase sunt aceste noutati!!!!
Imi plac toate<3
pupici:*

Sola ante el espejo ha detto...

Mi piace tutto! Un bacio.
http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

Unknown ha detto...

trovo stupende le scarpe Ramy!
Fabiola

wildflower girl
Facebook page

Florina Pandrea ha detto...

aww,cat de dragut este cel alb cu perlutele atasate pe umeri,i felt in love with it!!
si pantofii imi plac mult:)

te pup

http://thatswhywesmile.blogspot.ro

Selvaggia Capizzi ha detto...

Che begli acquisti! La maglia bianca e le scarpe sono divine!

Elisa Zanetti ha detto...

le scarpe mi hanno fatta innamorare!
Nameless Fashion Blog
Nameless Fashion Blog Facebook page

Unknown ha detto...

le scarpe sono meravigliose!

Ela ha detto...

Pantalonii cred ca arata bestial!Sexy!

Pulovarasul acela moale e o minune pe piele!

Te pup!