lunedì 15 luglio 2013

Shopping on sales! Asos

RO Acum vreo doua saptamani, la scurt timp dupa inceperea reducerilor de vara de pe ASOS, am mai plasat o comanda pe site. Din iarna pusesem ochii pe o pereche de cizme cu talpa plata, din piele intoarsa si inalte peste genunche. Pretul era cam piperat, aproape 100€, asa ca le-am lasat balta, caci nici nu aveam nevoie de cizme, era mai mult un moft. Acum am dat din nou peste ele din intamplare si costau doar 27 €!!! Imediat am plasat comanda la care am adaugat si o rochie cu imprimeu floral, ideala pentru vara.

IT Qulache settimana fa, quando sono iniziati i saldi su Asos ho fatto vari ordini. L'inverno scorso avevo visto un paio di stivali sopra al ginocchio in pelle scamosciata con borchie che mi erano piaciuti tantissimo, solo che costavano 100€...siccome non avevo per niente bisogno di una paio nuovo di stivali ho lasciato perdere. I giorni scorsi per caso ho ritrovato questi stivali...ad un prezzo pazzo, 27€ :)) mica potevo lasciarli lì??? All'ordine ho aggiunto anche un bellissimo abito estivo con stampa floreale!



Rochie cu imprimeu floral 
Vestito floreale a pieghe con spalline con fibbia
Pret intreg/ Prezzo pieno 72.90€
Pret redus/ Prezzo saldi 33.14€


Cizme peste genunchi din piele intoarsa si cu tinte
Stivali sopra al ginocchio in pelle scamosciata con borchie
Pret intreg/ Prezzo pieno 92.72€
Pret redus/ Prezzo saldi 27.84€




22 commenti:

M and M ha detto...

Sunt foarte frumoase cizmele ! Sa le porti sanatoasa

Aurelia ha detto...

Rochia este superbă !S-o porţi cu plăcere!

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc

Andreea♥ ha detto...

Ce imprimeu frumos are rochia! Pupici

Dia ha detto...

Superbe achizitiile tale:)

Beauty and others ha detto...

Sa le porti cu drag!
Rochita este superba!

glamfrens ha detto...

fantastico! ti seguo e su http://modaealtririmedi.blogspot.it/2013/07/summer-giveaway-in-collaborazione-con.html un grande contest estivo!

Unknown ha detto...

Asos è una tentazione continua!!
Ti aspetto sul mio blog, mi farebbe molto piacere :P
www.bubiclau.blogspot.com

Jimy Escobedo ha detto...

Amo comprar por Asos
Besos
www.escobedojimy.com

Unknown ha detto...

Troppo bello l'abitino, lo voglio anche io!!!
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

ZADIN ha detto...

Da... ce mai este de adăugat. ASOS e un brand foarte tare pe care mă inspiră permanent. Ador toate piesele.

coco ha detto...

buna treaba :)sa le porti cu mult drag !

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc

EIDesign Glamour ha detto...

ma cavolo hai fatto acquisti strepitosi !!!! Non so cosa mi piace di più tra l'abito e gli stivali !
New POST !!!
EIDESIGN GLAMOUR

AlessiaLadyA ha detto...

WoW!! Un super risparmio!
Gli stivali sono meravigliosi.. Chissà se ci sono ancora.. Anche l'abitino mi piace molto.

Ecco il link al mio blog http://fashionaleshopaholic.blogspot.it/,
se ti fà piacere passa per un saluto!
Ti aspetto
Baci
Alessia

Fashion Riddles ha detto...

Ottimi acquisti!
V

Elisa Zanetti ha detto...

Asos è sempre un gran sito!
Nameless Fashion Blog
Nameless Fashion Blog Facebook page

Sabrina Tassini ha detto...

bella selezione, io adoro asos!!

Patchwork à Porter
Facebook Page

Ela ha detto...

Curelele fac totul la rochita!
Cizmele sunt sexy dar confortabile.Ce ti-ai mai putea dori?

Te pup!

Alexandra ha detto...

Am si eu niste cizme identice, insa cumparate dintr-un magazin belgian. Ce firma sunt ale tale?

Ramy's Blog ha detto...

Sunt chiar marca Asos.

Alexandra ha detto...

Pe ale mele scrie alta firma...dar ce asemanare :D