domenica 23 giugno 2013

Random saptamanal! Random settimanale! nr. 18

RO Azi e sfarsit de saptamana... De maine o luam de la capat :) Am avut un week-end plin, din fericire aici este racoare si bine...deja am scos masa si sezlongurile in balcon si cina o servim afara. 
Va las cu fotografiile saptamanii!

IT Oggi finisce un'altra settimana... Domani si riparte :) Qui fa ancora fresco, però abbiamo tirato fuori in balcone il tavolo e gli sdrai, ormai a cena siamo sempre al fresco, fuori cucina.
Vi lascio con le foto della settimana!











Ieri, multa grindina!

Ieri, tanta grandine!








8 commenti:

Ice Goddhez Blog ha detto...

Cool photos Ramy! Makes me wanna go on vacation, really. Nice views :)

Keep in touch dear!
Happy weekend! (^_~)v

★♡ New Post - Food Review (^_^) ♡★
What's the Fuzz with J.Co Donuts?
Featuring a premium donut store! Start craving!

Other Recent Posts ...
Outfit Post: ⊱ Safe and Sound ⊰
Sparkle & Shine With Lili Diamonds Jewelry

❤ ~Chai
http://chenmeicai.blogspot.com
http://www.facebook.com/ChaiChenPage
| Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

Liliana ha detto...

Ca de obicei, am privit cu incantare pozele facute in saptamana ce tocmai s-a incheiat.

Toate sunt foarte frumoase, dar cea a primului desert este deosebita de celelalte. Imi place enorm combinatia pe care o vad pe acea farfurie!

Am o curiozitate: cum reusesti sa-ti mentii silueta cu portii asa de mari de mancare?

Elisa Zanetti ha detto...

ma quanto è bello poter mangiare e/o lavorare in terrazza????
Nameless Fashion Blog
Nameless Fashion Blog Facebook page

Unknown ha detto...

Traiesti intr-un loc absolut minunat:)

Ramy's Blog ha detto...

@ Liliana... Pai asta e si problema, silueta nu prea mi-o mentin :)))) Se vede in poze ca nu sunt prea slabuta, 5 kg in minus ar fi super!!!! Sunt lenesa si nu fac sport si mananc cam de toate.... incerc seara sa renunt la cina, mai ales de luni pana vineri, in week-end e mai greu ca tot iesim prin oras....

Unknown ha detto...

Quanta grandine, ma che meraviglia quei gelati! Bacioni
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

Unknown ha detto...

he belle foto cara!!:)

Ela ha detto...

Ce imi place poza cu tine!Arati superb!

Flori,verdeata si...grindina... :)
A plouat si la noi aseara dar nu a fost cine stie ce,cel putin nu aici in oras.

Te pup!