domenica 19 maggio 2013

My love - shoes!!! All my collection!

RO Aproape toate femeile iubesc pantofii...si gentile. Si hainele si bijuteriile, ma rog, fiecare cu preferintele ei. Mie imi plac toate :))) Pantofii sunt frumosi, cu toc, fara toc, colorati, veseli sau mai seriosi...nu? Ce bine ca au fost inventati!!!!
Aici inca ploua si este frig, nah, suntem la munte! Dar pana la urma mi-am luat inima in dinti si am facut schimbul pantofilor de sezon. Am scos in prim plan toate incaltarile de primavara/vara si am bagat "la naftalina" tot ceea ce tine de iarna grea si rece.
Nu stiam ca am atatea perechi de pantofi...mi se par multe puse toate impreuna...eu nu le-am numarat! Nici macar din curiozitate. :)) oricum, lipsesc 3 perechi din acest "tablou", le-am descoperit mai tarziu. 
Preferatii mei sunt cei colorati! Imi plac mult, dupa parerea mea o pereche de pantofi/sandale/botine colorate scot din anonimat o tinuta simpla! 
Voua care va plac? 

 IT Quasi tutte le donne amano le scarpe ... e le borse. E i vestiti, i gioielli, beh, ognuno con le sue preferenze. A me piacciono tutte le cose elencate prima. :))) Le scarpe sono bellissime, con tacchi alti, senza tacchi, colorate, "allegre" o più "serie" ... giusto? Meno male hanno inventato le scarpe!
Qui c'è ancora tanta pioggia e freddo, va beh, siamo in montagna! Ma mi sono decisa e fatta coraggio e ho fatto il cambio delle scarpe della stagione. Ho tirato fuori le scarpe primavera / estate e ho messo via tutto ciò che ha a che fare col freddo e l'inverno.
Non sapevo di avere così tante scarpe ... sembrano tante, messe insieme ... io non ho avuto il coraggio di contarle! Nemmeno per curiosità. :)) Comunque nella foto ne mancano 3 paia, l'ho scoperto dopo:))).
Le mie preferite sono le scarpe colorate! Mi piacciono, penso che un paio di scarpe / sandali / stivali colorati facciano la differenza.
Voi cosa preferite? 




RO In general imi cumpar pantofii la reduceri. Dintre toate aceste perechi, cred ca pot numara pe degetele cate perechi depasesc 100€. In general astept reducerile si atunci imi cumpar cateva perechi, nu ma intereseaza ca sunt dintr-o colectie mai veche, daca imi place o pereche o iau si gata.
Normal ca mi-ar placea sa am posibilitatea sa imi iau pantofi numai de la firme cu nume sonore...dar ma limitez la posibilitatile mele. NU am de gand NICIODATA sa pun bani deoparte un an de zile pentru a-mi cumpara o pereche de pantofi cu 1500€...cu acei bani mai bine merg in vacanta! Deci nu sunt un caz piedut :)))

IT Generalmente, compro scarpe in svendita. Tra tutte queste, credo di poter contare su una mano quelle che hanno superato i 100 €. In generale, aspetto i saldi, e poi compro qualche paia e sinceramente non m'interessa se siano da una collezione vecchia, se mi piacciano, compro e basta.
Certo che mi piacerebbe avere la possibilità di prendere le mie scarpe solo da certi brand ... ma mi attengo alle mie possibilità. Sicuramente MAI e poi MAI metterò dei soldi da parte per un anno solo per riuscire a comprarmi un paio di scarpe da 1500 € ... meglio andare in vacanza con quei soldi! 










26 commenti:

M and M ha detto...

Vaii=p~ Sunt superbi ! Colectia mea nu e chiar atat de mare:)), poate peste 3-4 ani

Dia ha detto...

OMG, da se vede ca iti plac pantofii:) Ai ceva mai multi decat imi imaginam:)

Alexandra Zakharova ha detto...

omg, I'm shocked! So many shoes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Thanks for sharing such a nice post!
Have a happy time!

Best wishes, Alexandra
www.svetusvet.com

Ramy's Blog ha detto...

Dia, am ceva mai multi decat imi imaginam si eu :))) din pacate ii am impartiti in mai multe locuri si nu i-am pus niciodata impreuna. :)))

Unknown ha detto...

Mi sono innamorata dei sandali blu elettrico! Bè davvero una bella collezione!
Fabiola

wildflowergirl
Facebook page

Ramy's Blog ha detto...

I sandali blu sono di zara di ca 3 anni fa. presi in svendita. ..naturalmente ;)

fashion doctor ha detto...

pasiunea pentru pantofi si genti cred e normala pentru oricare femeie. eu am mai multe, nici nu stiu .de unii uit complet. foarte frumoasa colectia! pupp

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ ha detto...

Ce mov de pe ASOS imi plac mult!
Ai o colectie tare frumoasa!

Ramy's Blog ha detto...

Stella, nu e pentru toate femeile la fel. Eu cunosc fete care chiar nu sunt interesate nici de genti, nici d pantofi... fiecare cu pasiunile ei.

Unknown ha detto...

Vai mama ce frumuseti!!!!

THE HF BLOG ha detto...

really great collection hon!!!
********
HF
http://the-hf-blog.blogspot.pt/
FACEBOOK
https://www.facebook.com/pages/The-HF-BLOG/180568725374207

Unknown ha detto...

Cate culori minunate!:)

Elisa Zanetti ha detto...

Oh mio dio tesoro, ma che collezione magnifica!!!!!!!!!!!!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Selvaggia Capizzi ha detto...

oh ma quante ne hai???????? Adoro quelle blu elettrico!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

welovefur ha detto...

Ah Ah Ah! Do you like shoes?
kisses
www.welovefur.com

Rebecca Ragionieri ha detto...

Tra poco verrai sommersa dalle scarpe (: Reb, xoxo.

*Sul mio blog c'è un nuovo outfit,
fammi sapere cosa ne pensi:
http://www.toprebel.com/2013/05/firenze-1966.html

Unknown ha detto...

quanto è bello essere invase dalle scarpe!

Post favoloso!! Lo adoro!! il tuo blog è ogni giorno più carino!!!!
CHIC STREET CHOC
FOLLOW ME ON FACEBOOK

Ombretta ha detto...

wawww quante scarpeee cara amica,anch'io amo le scarpe colorate ma spesso preferisco il nero che lo abbino a molti vestiti^_^complimenti sono bellissimeee^_^

Unknown ha detto...

oh ma è un paradiso cara!!:)

Unknown ha detto...

Quanti scarpe!!!Belli belli

New post on the blog:

http://couturetrend.blogspot.it/2013/05/bedouin.html

Maya Secret ha detto...

Imi plac mult pantofiorii roz si ghetutele Bershka, perechea de botine animal print care seamana cu o pereche de pe New Look- am facut o mica obsesie pentru acea pereche- dar erau prea inalti- 15 cm. Si botinele cu tinte. Poti sa iti deschizi magazin. :))

Vale ♥ ha detto...

Molto bella la tua collezione :) Baci

Fashion and Cookies
Fashion and Cookies on Facebook
Bloglovin

Monique ha detto...

S-ar putea sa iti fac o vizita noapatea tarziu, acnd nue sti atenta si o sa iti fur cateva perechi! MI se par superbi...majoritatea cel putin!

Ramy's Blog ha detto...

:))) cred ca e cam greu sa ma gasesti ca sunt cam ascunsa.... si mai este si Jack "fiorosul" negru pe care il poti zari prin postarile mele.

Ela ha detto...

Oooo da!My kinda girl!
Si eu iubesc pantofii,hainele,accesoriile,cam tooot ce tine de feminitate,moda si cred ca daca as avea un buget mai mare as avea o problema:nu as mai avea unde sa le tin pe toate! :))))

Asa in prima faza mi-au sarit in ochi niste pantofi rosii superbi,apoi sandalele albastre.Dar sunt siiigura ca daca ma uit mai atenta mai gasesc cel putin 6 care sa ma atraga din colectia ta.

Sa o stapanesti cu mare placere!
Mie mi s-a spus acum cateva luni ca vai am prea multi pantofi...Mda...de parca persoana respectiva a trebuit sa mi-i cumpere...Poate banuiesti despre cine este vorba...

Te pup!

Ramy's Blog ha detto...

Hahaha imi imaginez cine este persoana care comenteaza:))