venerdì 1 marzo 2013

Pasta al tonno! Reteta de paste cu ton!

Azi o sa va arat reteta mea de pasta al tonno! Mie in general nu imi place pestele, dar conserva de ton este ok. Pastele cu ton imi plac foarte mult si sunt foarte usor de facut!
Asadar, sa incepem! Aveti nevoie de:

  • paste (spaghetti, penne, bavette etc)
  • Conserva de peste, eu aveam in ulei de masline, dar scurg acel ulei. Folosesc o conserva pentru o portie de paste
  • suc de rosii
  • ardei iute
  • usturoi
  • parmezan
  • ulei de masline, sare
Curatati ardeiul si usturoiul, taiati-l marunt si caliti-l putin in ulei de masline. Dupa care adaugati tonul si lasati circa 2-3 minute la foc mic-mediu.



Adaugati sosul de rosii, sarati dupa gust, si lasati totul sa fiarba cam 15 minute la foc mic, amestecand din cand in cand. Intre timp fierbeti si pastele.

Eu la final am adaugat si patrunjel.

Amestecati pastele cu sosul.

Et voilà!!!

Cu pestele merge vinul alb... :P
Pofta buna!

7 commenti:

Unknown ha detto...

Buona la pasta al tonno! :P
Fabiola

wildflowergirl

coco ha detto...

mie-mi place pestele...cand gatesti , mi-l dai mie :)

Fashion Muffins ha detto...

This looks so delicious!!

www.fashionmuffins945.blogspot.com

Unknown ha detto...

Foarte gustoase,yummiiii:p imi plac pastele la nebunie si mai ales cu ton combinatia perfecta<3

Andreea♥ ha detto...

Mereu ne prezinti retete gustoase, maine stiu ce imi fac sa mananc: paste:) O primavara frumoasa! :*

Ramy's Blog ha detto...

ms fetelor, o primavara frumoasa va doresc.

Ela ha detto...

Mananc ton foarte des,pastele le ador deci este o combinatie super!

Te pup!