mercoledì 5 dicembre 2012

Cum va ingrijiti dintii? Come avete cura dei vostri denti?

RO Azi m-am gandit sa vorbim despre ingrijirea dintilor. Este important sa avem dintii sanatosi si frumosi. In trecut eram terorizata de ideea de a merge la dentist. Din fericire eu nu am avut probleme cu dintii pana intr-o zi cand am simtit o durere ingrozitoare....de atunci mi-am promis ca nu voi lasa ca frica sa fie bariera importiva unei vizite la dentist. De atunci merg cam de doua ori pe an la control si daca apare un mic punct de carie, imediat medicul isi face treaba :)
Azi o sa va arat ceea ce folosesc pentru dintii mei. In poze o sa vedeti cateva dintre produsele mele, credeti-ma, am un depozit de produse :)) daca ar inchide toare fabricile care produc pasta de dinti sau periute, eu as fi aprovizionata pentru minim jumatate de an :))

IT Oggi vorrei parlare con voi della cura dei denti. E 'importante avere denti sani e belli. In passato ero terrorizzata all'idea di andare dal dentista. Per fortuna non ho mai avuto grossi problemi ai denti fino a quando un giorno ho sentito un dolore terribile .... mi sono promessa di non lasciare mai che la paura sia un ostacolo contro una visita dal dentista. Da allora, vado circa due volte all'anno al controllo e se c'è un punto di caria, il medico fa subito il suo lavoro :)
Oggi vi mostrerò cosa uso per i miei denti. Nelle foto vedrete alcuni dei miei prodotti, mi credetemi, ho un intero magazzino di prodotti :)) se chiudessero le fabbriche che producono dentifrici o spazzolini da denti, io sarei fornita per almeno mezzo anno :))




Pentru periaj, folosesc atat periuta clasica cat si pe cea electrica. Parerile sunt impartite asupra periutei electrice, unii zic ca este ok, altii ca nu. Personal eu sunt foarte multumita.

Uso lo spazzolino classico, ma anche lo spazzolino elettrico. In tanti dicono che lo spazzolino elettrico non va sempre bene, pero' a me piace e sono molto contenta di usarlo.


Ca si pasta de dinti nu am un brand preferat. Tot timpul schimb, imi place sa incerc ce este nou, dar urasc pastele de dinti cu gust dulceag... Menta ramane menta!

Per il dentifricio non ho un brand preferito. Cambio sempre, mi piace usare i nuovi prodotti pero' odio quei gusti dolci... Per me la menta e' la migliore.

Listerine este apa de gura numarul unu in preferintele mele. Am incercat si altele, dar Listerine este clar "the best".

Listerine e' il colluttorio che mi piace di piu'. Ho provati tanti brand, ma secondo me Listerine e' the best!


Si sa nu uitam ata interdentara...

E non dimentichiamo il filo interdentale...

Voi ce produse folositi? Aveti produse preferate?

Voi che prodotti usate? Avete dei prodotti preferiti?

7 commenti:

Unknown ha detto...

Anche io non ho mai amato andare dal dentista, con quel che costa poi! Però vado anche io due volte l'anno al controllo... Per il dentifricio uso il biorepair e mi trovo molto bene! Ma il Listerine proprio non riesco a usarlo, brucia troppo per me! Baci
Fabiola

wildflowergirl

Ramy's Blog ha detto...

Beh in Italia i dentisti sono esagerati con i prezzi...Non ti dico qui a Bolzano...

Alexandra Zakharova ha detto...

Lovely stuff)))
I just came around your blog and I find it great!
It would be great to follow each other, what do u think? I'm following you right now, hope you will do same!
Have a fabulous time!

Best wishes, Alexandra
www.svetusvet.blogspot.com

Elisa Zanetti ha detto...

tasto dolente... io dovrei starci più attenta...

Per favore votami a questo
link per il concorso di Grazia! Puoi votare ogni giorno! Grazie!
http://namelessfashionblog.blogspot.it/
http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

Ela ha detto...

Apa de gura foloseam la un moemnt dat dar de obicei ma clatesc cu un amestec din bicarbonat si apa,este si mai ieftin si este si foarte eficient.
Ca pasta de dinti folosesc ceea ce este in casa deci nu conteaza:Colgate,Aquafresh,Blendamed,whatever.
Iar ca perie imi place sa fie cu perii nici tari,nici moi.


Te pup!

fashion doctor ha detto...

bravo ptr grija deosebita. parerea mea-pasta de dinti chiar nu conteaza,periuta e fff importanta. oral b eu nu iubesc! listerin-da! periuta electrica- big NUUUUUUUU!

Ramy's Blog ha detto...

of stela...si mie mi-a zis medicul nu la periuta electrica...dar eu o folosesc pt ca mi se pare ca ma ajuta mai ales la dintii din spate...unde ajungi mai greu cu peria normala...oricum, cand o folosesc, ma spal atat cu cea electrica, cat si cu cea normala...si periuta normala o schimb o data pe luna :)) asta e o obsesie :))