domenica 4 novembre 2012

Shopping de noiembrie!



Am inceput luna noiembrie cu un mic shopping... avand in vedere ca pe site-ul Asos sunt reduceri pana la 70% am profitat sa imi cumpar cateva hainute. hihihi
Mi-am ales 3 rochii, o pereche de jeans colorati si o pereche de leggigns cu paiete.
Am beneficiat si de un cod promotional pentru a primi coletul in 3 zile, de obicei costa 12 € trasportul in regim de urgenta.
Ca de obicei, am primit totul punctual, toate hainele mi-au venit perfect.
Este cred a opta sau a noua comanda pe care am facut-o pe Asos si tot timpul mi-au venit perfect hainele si pantofii.
Asadar, sa va arat ce haine am luat si o sa pun si link-ul unde puteti gasi produsul cu pretul original si pretul actual.


Preferata mea, rochia River Island pe care acest week-end am si purtat-o la o iesire in oras. O sa va arat poze in zilele urmatoare!
Rochia este bine facuta, dantela este foarte frumoasa. O puteti cumpara de aici

Am ales o a doua rochita River Island pe care o "urmaream" demult si asteptam reducerile.


Rochia vine foarte bine, asa in poza nu pare cine stie ce... pentru mai multe poze si pret, intrati aici

Am ales si o rochie Asos care imi placea foarte mult dar imi era frica sa mi-o comand pentru ca eu consideram ca nu ma avantajeaza. Am fost placut surprinsa cand am probat-o si am vazut ca vine perfect, nu e nici foarte scurta, nici foarte lunga, nu pune in evidenta mici defecte.

 Pretul, variante de culori si mai multe poze aici


Am ales si o pereche de leggigns cu paiete. Sunt frumosi, bine facuti, dar pretul original nu este justificat...din fericire erau la reducere, altfel nu i-as fi comandat in nici un caz.

Pentru alte poze si pret, intrati aici

Si la sfarsit am lasat jeansii cu fluturasi care sunt foarte simpatici. Sunt destul de grosuti, putin elastici, merg perfect si cand este frig.

Ii puteti gasi aici
Daca vreti sa va comandati ceva, inca mai sunt reducerile, deci grabiti-va!!!

O seara placuta tuturor!


15 commenti:

Selvaggia Capizzi ha detto...

Great buys!! I love asos!!
Don't Call Me Fashion Blogger
Facebook
Bloglovin'

Ramy's Blog ha detto...

me too love it :))

Ela ha detto...

Cred ca as putea sa devin si eu an Asos addict :)

Abia astept sa te vad cu acei colanti cu paiete.Cred ca o sa faci furori!Michele ai grija de ea :)

Rochiile sunt perfecte pentru o cina in oras!

Sa porti totul cu placere!

Te pup!

Unknown ha detto...

i have the first black dress! I love it:)

Kisses, Lucy:)
http://stylewithoutlimits.blogspot.cz/2012/11/love-vs-hate.html

Nitika Bhatia ha detto...

Great haul.. Asos runs one of the best offers online! :)
Love
Nitika

PS - New outfit post is up at my blog, maybe you have time to have a look -
http://www.theshopaholic-diaries.com/2012/11/ootd-love-for-quirky-bold-prints-what-i.html/

valerierbrems ha detto...

Perfect investment!

Unknown ha detto...

Foarte dragute, sa le stapanesti cu placere!
Te astept si la mine pe blog http://simplement-heureuse.blogspot.ro/
Te pup

Ramy's Blog ha detto...

ela stai departe de site-ul asta, crede-ma este un pericol public :))))

Ramy's Blog ha detto...

Lucie, that dress is great, one of these days i show you pics with me and the dress...i love that dress!!!

Ramy's Blog ha detto...

Nitika, you have a great blog, thanks for your visit

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc Corina pentru vizita. Cu siguranta te voi urmari.

Ma Numesc Bucuresti ha detto...

Foarte frumoase achizitiile. Asos este fenomenal!
http://manumescbucuresti.blogspot.com
Bucharest street style blog

Irina ha detto...

Imi place rochia neagra la nebunie si pantalonii cu fluturasi :)
Sa le porti cu placere.
Pupicei.

www.oglindaoglinjoara.blogspot.com

Ramy's Blog ha detto...

multumesc Iris

Dara DarLyst http://darlyst.wordpress.com/ ha detto...

Imi place rochia neagra! Si jeansii cu fluturasi sunt tare draguti.