mercoledì 14 novembre 2012

Shopping de iarna :))

V-am povestit aici despre sambata mea la Ikea. Langa Ikea este un magazin Takko Fashion enorm....de fiecare data cand sunt la Innsbruck intru sa-mi iau cate ceva. Takko, la fel ca si H&M sau C&A nu prea sunt constanti in calitate, dar uneori chiar au produse ok in raportul calitate/pret. Eu am avut surprize neplacute si cu marci mai importante si mai scumpe...deci si aici e valabila regula ca eticheta nu este tot.
Takko din Austria si Germania are mai multe produse, diferite de cele pe care le gasesti in Romania. Aici aveau foarte multe reduceri si eu bineinteles, AM PROFITAT :))




Era oferta pulovere "best price" la 9.90€. Am luat doua, unul in culoare vinului si unul gri. Le-am spalat deja, s-au comportat bine la spalat, nu au intrat la apa, nu s-au scamosat, deci sunt ok. Din pacate in aceste poze sunt cam sifonate. Partea din spate este mai lunga si sunt perfecte pentru zilele friguroase.


 Acest pulover a costat 15€ si l-am cumparat marimea M pentru ca voiam sa fie mai largut.


Am cumparat si doua bluze subtiri pe care eu le folosesc iarna pe sub pulovere...avand in vedere ca imi este frig si la 40 de grade, am o intreaga colectie de bluzite de acest gen. Acestea sunt subtiri, moi si din bumbac si au costat 7€.
Bratarile si lenjeria erau la reduceri, bratarile au costat 3€ una si intregul set de lenjerie era redus la 8€.

Si un mic cadou pentru fetele ( ex ElaDia )care ma urmaresc si carora le plac peisajele din acest loc unde locuiesc eu. Ieri si azi de dimineata era soare si culorile pe munte erau foarte frumoase. Am iesit in balcon sa fac cate o poza pentru voi.

Ieri...

Azi...


O seara placuta va urez!

6 commenti:

fashion doctor ha detto...

peisajul e fabulos! foarte faine cumparaturile! pup,pup

Dia ha detto...

Doamne, peisajul e mai mult decat mirific. Vreau sa ma mut si eu acolo. Foarte frumoase achizitii ai facut. Vreau si eu un pulovar mai lung in spate:)

Unknown ha detto...

Great stuff! love those sweaters.)

Kisses!

Ramy's Blog ha detto...

Va pup fetelor!

Ramy's Blog ha detto...

Thanks Lucie:-)

Ela ha detto...

sa te bucuri de toate lucrusoarele cumparate si sa iti tina de cald!

Peisajele sunt de vis si iti multumesc mult!Salvez pozele e clar!

Te pup!