domenica 28 ottobre 2012

Prima Zapada!


















Photos by Zica Michele
Car from Zicar Sport 



Prima zapada....nici nu s-a terminat bine octombrie si aici a venit zapada. Personal nu imi place, ma enerveaza enorm frigul si zapada...dar asta e, sa vedem partea frumoasa a lucrurilor. Am facut poze, culori frumoase, putin din toamna si putin din iarna.

Am purtat:

Geaca Bata
Pullover si pantaloni Takko Fashion
Geanta si colier Poema - http://www.poema.ro/
Camasa-body - Sisley
Dres Calzedonia
Bratara New look
Ceas Miss Sixty

8 commenti:

Ela ha detto...

Nici nu ai deschizi bine blog=ul ca deja ma omori.Doamne ce imi plac bijuurile tale,mai ales colierul cu tinteeee!
Imi place cum te-ai asortat,ma refer la combinatia de culori si la materiale,tot!
Sa mai faci poze in natura pentru ca stai intr-un loc minunat.

La noi inca e toamna dar cateodata e un aer receee de zici ca e iarna.

Te pupacesc!

Ramy's Blog ha detto...

Multumes frumos Ela. Cu siguranta voi face multe multe poze in natura...mai ales ca se anunta din nou zapada :( Te-am pupat!

fashion doctor ha detto...

mult succes!follow you.stella fashiondoctor

Ramy's Blog ha detto...

Multumesc Stella. Te urmaresc demult, prietena nostra Ela m-a facut sa te descopar. Esti un model pt multe dintre fetele din ziua de azi - chiar numele blog ului tau spune tot :)

Ela ha detto...

Scuze pentru greselile din primul comentariu,abia acum am vazut cum am putut sa scriu :))

Prevad niste tinute fantastice si in fundal niste peisaje superbeeeee :)
Abia astept!

Simona Tucu ha detto...

Foarte frumosa tinuta, dar si accesoriile! Imi plac mult culorile! :)

Ramy's Blog ha detto...

Merci Simo...am ales culori mai de toamna. Dar mie imi plac si culorile vesele in perioada asta....si asa e totul mohorat afara, macar eu sa ma imbrac uneori mai vesel :)))

Alexandra ha detto...

Geanta e superba.